[SlovLit] Mojca Poznanovič Jezeršek (1951-2023) -- Nova PKn (2023/1) -- Slovenci v Parani

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Maj 16 11:40:54 CEST 2023

Od: Boža Krakar Vogel <boza.krakar na guest.arnes.si>
Date: V pon., 15. maj 2023 ob 18:46
Subject: Mojca Poznanovič Jezeršek (1951 -2023)

Poslovila se je mag. Mojca Poznanovič Jezeršek
(https://zdsds.si/staro/g_site/kongres14/priznanja.html), vsestranska
odlična slovenistka, gimnazijska profesorica, pedagoška svetovalka,
soavtorica učbenikov Branja in Na pragu besedila. Občudovala sem njeno
široko razgledanost po slovenskem in tujih jezikih in kulturah, po
domači in tujih pedagoških praksah, angažiranost, vedoželjnost, pa
vztrajnost in požrtvovalnost. In njen do izgorevanja izostreni čut
odgovornosti, tako da številnih zdravstvenih težav ni do konca
preležala, saj jo je vedno gnalo delo. Bila sem njena formalna
mentorica pri magisteriju, a prav tako ali še bolj je vsa leta
pomagala ona meni – v strokovnih stiskah, z nasveti, spodbudami,
gradivi. Bila je nesebičen, dober človek. Spominjala se je bom s
hvaležnostjo in toplino.

===