[SlovLit] Stanko Klinar -- Giorgio Gaber v Gorici -- Aktualna vprašanja leksike in skladnje

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Apr 14 13:40:09 CEST 2023

Od: Mojca Lustrek <mojca.lustrek na telemach.net>
Date: V čet., 13. apr. 2023 ob 14:51
Subject: Re: [SlovLit] Stanko Klinar (1933--2023)

Živ! S tokratnim Slovlitom si me predvsem užalostil. Stanka bom zelo
pogrešala. Pravzaprav ga že nekaj časa, ker je že nekoliko odtaval.
Pri nas je znan kot "moj Stanko". Jani zelo ceni njegovo pisanje in ko
se pripravlja na kako najino hribolazenje, sploh v Karavanke, še vedno
pogleda tudi v njegove knjige in mi poroča: "Tvoj Stanko je napisal
tako in tako, tvoj Stanko pa misli drugače, tvoj Stanko ..." Zdaj ne
bo več srečanj, klepetov po telefonu ali intervjujev, kot je bila ta
(https://www.gore-ljudje.si/Vse-objave/pogovor-s-stankom-klinarjem),
ampak bodo ostali le še lepi in zanimivi spomini. [...]

Lep pozdrav.
Mojca

===