[SlovLit] V Kajuhov spomin februarja -- Re: O poeziji Svetlane Makarovič

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Feb 18 17:17:25 CET 2023

Od: Boza Krakar Vogel <boza.krakar na guest.arnes.si>
Date: V sob., 18. feb. 2023 ob 14:16
Subject: Re: [SlovLit] V Kajuhov spomin februarja

K popolni informaciji o prireditvah v počastitev Kajuhovega leta je
potrebno dodati še vest o recitalu na semiških Krakarjevih dnevih (17.
2. 2023) z naslovom Mladost v pesmih K. Destovnika Kajuha in Alojza
Grozdeta (tudi slednjega ob razglašeni 100-letnici). Kako je
prireditev uspela, ne vem, ker sem letos izjemoma  manjkala.

BKVZP

---