[SlovLit] S pesmijo v svobodo -- V Mannheimu o računalniški komunikaciji -- Slovanski bralni klub

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Dec 1 19:17:19 CET 2022

https://slov.si/mh/galerije/s_pesmijo_v_svobodo_1945/index.html -- S
pesmijo v svobodo (pesmarica 1945).

===

From: "Fišer, Darja" <darja.fiser na ff.uni-lj.si>
To:  "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 1 Dec 2022 08:48:34 +0000
Subject: Save the date: 10th edition of the Conference on
Computer-Mediated Communication and Social Media Corpora

[https://www.uni-mannheim.de/cmc-corpora2023/ -- 10. mednarodno
konferenco o računalniški komunikaciji in družbenoomrežnih korpusih
bosta organizirala Univerza v Mannheimu in Leibniz-Institut für
Deutsche Sprache 14.--15. septembra 2023 v Mannheimu.]

===