[SlovLit] Pisateljski oder -- Proustov simpozij -- Re: Darja Kramberger (1932–2022)

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Nov 15 19:45:10 CET 2022

https://knjizni-sejem.si/pisateljski-oder/ -- program Pisateljskega
odra na 38. Slovenskem knjižnem sejmu 2022, Gospodarsko razstavišče v
Ljubljani, 22.--27. 11. 2022.

===

From: Beletrina <info na beletrina.si>
To:   <slovlit na ijs.si>
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:54:00 +0000
Subject: [Simpozij o Proustu]

Vljudno vabljeni, da se nam v četrtek, 17. novembra, ob 16. uri,
pridružite na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer bo potekal
simpozij, posvečen pisatelju Marcelu Proustu. Spregovorili bodo dr.
Katarina Marinčič, Lara Paukovič, Branko Madžarevič, dr. Primož Vitez,
dr. Mladen Dolar in  dr. Vanesa Matajc.

===