[SlovLit] Germanizmi - Pesmomat -- Re: Korespondence 19. stoletja

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Nov 6 18:16:10 CET 2022

V četrtek, 10. 11. 2022 (ob 13.50, pred. 306), bo na Oddelku za
germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko v seminarju GER2
Nemški jezik v stiku na temo germanizmov v slovenščini predavala red.
prof. dr. Alja Lipavic Oštir  z Univerze v Mariboru in Trnavi.
Gostujoče predavanje z naslovom Ne smeš napisati emper, ker se reče
ajmer! O neknjižnih germanizmih danes v vzhodni Sloveniji bo potekalo
v nemščini.

===

https://mailchi.mp/81cd89df1a28/prvi-slovenski-pesmomat-zaenja-svojo-poetino-turnejo
-- predstavitev Pesmomata, poetične mašine, 9. nov. 2022 ob 16.00 na
vrtu DSP, Tomšičeva 12, Ljubljana.

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V sob., 5. nov. 2022 ob 08:58
Subject: [Re: Korespondence 19. stoletja
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2022/007859.html)]

Dragi Miran, samo droben opomnik, saj se je zdelo zanimanje
precejšnje; v torek 8. 11. ob 12.30 (Modra soba FF) bo moj doktorand
Blaž Kavšek, ki se je pri meni tudi 4 leta usposabljal kot mladi
raziskovalec, zagovarjal  disertacijo Samopredstavitvene strategije
avtorjev v korespondencah 19. stoletja. Veselim se njegovega uspeha in
lepo vabim na zagovor vse, ki jih tema zanima, še v svojem imenu!
Urška

Dodatne informacije o seznamu SlovLit