[SlovLit] The Visoko Chronicle -- Re: Antišambrirati -- Listicle -- Zloraba Minattijeve pesmi

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Maj 5 20:41:47 CEST 2022

Pri založbi Central European University je v zbirki Classics izšel
prevod Tavčarjevega romana Visoška kronika izpod peresa tavčaroslovca
Tima Pogačarja, ki je prevodu dodal obsežno spremno besedo. Za
prevodom Cankarjevega Martina Kačurja je to druga slovenska knjiga v
tej zbirki, v Cobissu je še ni.

===

Od: Marko Juvan <marko.juvan na guest.arnes.si>
Date: V tor., 3. maj 2022 ob 14:16
Subject: Re:  Antišambrirati

Čisto slovenski izraz za "antišambrirati" bo treba še skovati, kar bo
lažje, ko bo za novokomponiranim glagolom tudi živa izkušnja tistega,
na kar namiguje gospod Berger. Lahko pa smo jezikovno ustvarjalni tudi
pri kovanju enobesednega izraza, po možnosti glagola, ki bi zjedril
frazo "biti pri koritu". Ta sicer bolj pristoji stari oblasti, ki jo
bo pomlad kmalu odpihnila.
LP!
Marko Juvan

P. S. Glagol "prikorititi se", ki ga je ljudstvo že ustvarilo, a ga v
slovarjih še ni, mi ni prišel na misel, ker sem iskal nedovršni
ekvivalent  za "antišambrirati". Dovršnost tega, da se kdo ali kaj
prikoriti, sicer še bolj ustreza dovršnosti skoraj zaključene oblastne
preteklosti.

---