[SlovLit] Beseda leta -- Re: Pravljični motivi Hinka Smrekarja -- Na FF

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Jan 7 18:03:36 CET 2022

From: "Agata Tomažič" <agata.tomazic na zrc-sazu.si>
Date: Fri, 07 Jan 2022 16:12:59 +0100
Subject: Slovesna razglasitev besede leta - 12. 1. 2022 ob 12. uri

Spoštovane in spoštovani! Vabimo vas k spremljanju slovesne
razglasitve besede in kretnje leta, ki bo potekala v sredo, 12.
januarja 2022, od 12. ure naprej. Razglasitev boste lahko spremljali
na tej povezavi https://www.youtube.com/watch?v=U_w7LuwthHM

Razglasili bomo tudi najboljšo pesem leta, sestavljeno iz besed
kandidatk, ki jo bo interpretirala dramska igralka Janja Majzelj. Do
srede, 12. 1. 2022, ob 11.59, lahko še oddate glas za katero od
finalistk za besedo leta, in sicer na tej povezavi
https://1ka.arnes.si/besedaleta2021

Desetim besedam, ki jih je odbrala strokovna komisija, sestavljena iz
predstavnikov ZRC SAZU, portala MMC (medijskega partnerja) in ZDGNS,
je dodana še Delova beseda leta - odlok. Do danes, 7. 1. 2022, je svoj
glas oddalo že več kot 3600 ljudi.

Agata Tomažič, PRR - promocija raziskovalnih rezultatov

===