[SlovLit] In roman našel je srečen konec -- Re: Monografija o Bleiweisu -- Re: Skrivnost kabineta 209 b

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Avg 1 12:18:16 CEST 2021

https://sl.wikiversity.org/wiki/Otok_in_Struga -- M. Hladnik: Otok in
struga, predobjava ilustrirane spremne besede k ponatisu Tavčarjeve
novelete iz leta 1881. Pripombe in popravki zaželeni. (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007437.html)

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V ned., 1. avg. 2021 ob 10:35
Subject: Bleiweis (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007438.html)

Dragi Miran, pri opisu Bleiweisove monografije, ki sem ti ga
posredovala pred časom, prosim, podpiši akad. prof. Marijo Stanonik.
Saj se gotovo spomniš, a si moral spregledati v poplavi pošte, da sem
ti ga jaz le posredovala. Opis je odličen, vsebina monografije tudi,
jo priporočam, toplo; vesela sem bila, da sem tudi sama lahko
sodelovala s prispevkom o Županovi Micki v Bleiweisovi priredbi, kar
je malo ali sploh nepoznano, in ki ga prof. Stanonik mdr. izpostavlja.
Lp vsem, Urška

---

Ups, se opravičujem, miran.

===

Sporočam, da je študentka Neža Kočnik začela s pretipkavanjem 12.000
enot obsegajočega listkovnega kataloga pesemskih besedil iz časa NOB,
o katerem sem poročal pred časom pod naslovom Skrivnost kabineta 209 b
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Skrivnost_kabineta_209_b). Projekta
nismo prijavili še nikjer, prosim za sugestije, kdo bi ga lahko vzel
pod streho. Mogoče pa se oglasi tudi kak donator, ki bi želel pokriti
nekaj od potrebnih 400--500 ur tipkanja.  -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit