[SlovLit] Slavistični kongres 2021 -- Sovretov kabinet -- Franček, jezikovni portal za mlade

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Jun 22 22:52:30 CEST 2021

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V tor., 22. jun. 2021 ob 08:41
Subject: Re: Slavistični kongres 2021 v Monoštru in Moravskih Toplicah

Knjižni tematski sklop se zdi ob imenu Hienga in Fitzgeralda
spodbuden. Vendar zakaj spet The Great Gatsby (sama sem ga imela na
maturi, še zdaj rada pogledam tudi film z odličnim Robertom
Redfordom), zakaj ne kaka starejša slovenska klasika, pri čemer
dodajam, da mi je Hieng sicer osebno zelo všeč? Res ni nobenega
pravega odnosa več do (starejše) tradicije? To, da je bil Vojnović za
maturo, se mi zdi denimo povsem nesprejemljivo, čeprav spet dodajam,
da je po mojem dober pisatelj (v enem od mojih mandatov v kresnikovi
žiriji smo mu tudi podelili nagrado). Namreč, dela, ki nastajajo tako
rekoč zdaj, bi se vendarle morala še nekoliko tenstati, preteči bi
moral nek čas, ne pa da jih kot velike tekste berejo maturantje. Lp,
Urška

===