[SlovLit] Drugi Šinkovčevi dnevi poezije -- Re: Jolka Milič (1926--2021) -- Terapevtska besedila

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Jan 23 09:02:59 CET 2021

Drugi Šinkovčevi dnevi poezije. Ur. Romana Kokošar. Idrija: Mestna
knjižnica in čitalnica, 2020. 78 str.

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V pet., 22. jan. 2021 ob 18:49
Subject: Re: Jolka Milič (1926--2021)
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007242.html)

Presenetila me je vest o smrti Jolke Milič, ki jo bom ohranila v
najlepšem spominu, kot polno energije, žara, pokončnosti, pravo
Kraševko. Nazadnje sva intenzivno sodelovali ob okroglih obletnicah
Dragotina Ketteja in Bogomila Faturja, ko mi je za objavo zaupala
prevode njegovih pesmi v italijanščino. Izmenjali sva si vrsto
elektronskih pisem, ki jih še vedno hranim, vem, da se nisem mogla
načuditi odzivnosti in iskrivosti gospe častitljive starosti, ki mi je
pisala celo pozno v noč. Tole je eno od krajših in prisrčnih pisemc, v
katerem se mi zahvaljuje za poslani zbornik jeseni 2016. Pogreša in
pozdravlja pa tudi  vse, ki smo bili na njegovi predstavitvi v
ilirskobistriški knjižnici Makse Samsa. Draga Jolka, počivaj v miru!

"Predraga Urška
sem prejela tvojo ... umetnino-zbornik in že vsega Ketteja na dušek
prebrala, in začela Faturja. Trikrat bravo, tudi jaz sem vas
pogrešala. V naglici, še v pižami, s prav prisrčnimi pozdravi. In
nihče naj ti ne pogasi ali  zniža ... dušnega žara.

Jolka"

---