[SlovLit] Wikipedija je stara 20 let -- Karantena -- Razpis za Köln

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Jan 11 19:25:03 CET 2021

https://diff.wikimedia.org/2021/01/01/you-are-invited-to-wikipedias-20th-birthday-party/
-- 20. rojstni dan Wikipedije.

===

From: "Agata Tomažič" <agata.tomazic na zrc-sazu.si>
To: agata na zrc-sazu.si
Date: Mon, 11 Jan 2021 13:26:54 +0100
Subject: In beseda leta 2020 je ...

Spoštovane in spoštovani! Leto, ki so ga nekateri imenovali annus
horribilis, drugi pa preprosto neleto, je po mnenju glasovalcev v
spletni anketi ZRC SAZU najbolj zaznamovala beseda karantena. Zanjo je
glasovala petina od vseh, ki so oddali svoj glas - teh je bilo letos
rekordno število, kar 5060 (za primerjavo: lani 2139). Več o
glasovanju in spletni razglasitvi besede, kretnje in pesmi leta, ki je
potekala danes med 12. in 13. uro, lahko preberete v zapisu na
ZRCalniku: https://zrcalnik.zrc-sazu.si/beseda-neleta-2020-je-karantena/

Agata Tomažič

===