[SlovLit] Beseda leta -- Re: Ne vidi nič, ne sliši nič -- Tihi večeri

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Jan 7 19:39:32 CET 2021

From: "Agata Tomažič" <agata.tomazic na zrc-sazu.si>
To: agata na zrc-sazu.si
Date: Thu, 07 Jan 2021 12:29:16 +0100
Subject: Beseda in kretnja leta - vabilo na razglasitev 11. 1. točno
opoldne (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007227.html)

Spoštovane in spoštovani, v letu, v katerem se je spremenilo domala
vse, kar smo poznali, so besede (p)ostale edina stalnica v našem
vsakdanu. Pa še tu so vzniknile številne nove, za poimenovanje novih
pojavov in nove realnosti, s katero smo se hočeš nočeš morali
spopasti. Izbor besede leta 2020 bo zato, kamor se je v preteklem letu
preselila večina javnega življenja: na spletu.

V ponedeljek, 11. januarja, vas točno opoldne vabimo, da spremljate
neposredni prenos spletne prireditve, na kateri bomo razglasili besedo,
kretnjo in pesem leta.

Uvodoma nas bosta nagovorila dr. Oto Luthar, direktor ZRC SAZU, in dr.
Kozma Ahačič, predstojnik Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC
SAZU. Razglasitvi besede leta 2020, ki jo bo sporočila dr. Simona
Klemenčič, bo sledila razglasitev avtorja ali avtorice pesmi leta, pesem
pa bo zapel kantavtor Matej Krajnc. Kretnjo leta bo odkretala Valerija
Škof iz Zveze društev gluhih in naglušnih Slovenije. Za tolmačenje v
znakovni jezik bo poskrbljeno.

Povezava na YouTube:  https://youtu.be/LD-lSKmkXBs

Vabljeni k spremljanju spletne prireditve v živo!

P. S.: Za besedo leta lahko oddate svoj glas do 11. januarja ob 11.55,
in sicer na tej povezavi: https://a.d-p.si/index.php/882572?lang=sl

Agata Tomažič

===