[SlovLit] Božična zgodba in esej za nagrado -- Naj me kdo zbudi -- O nagrajevanju v znanosti -- Wikipedija in akademija

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Jun 25 08:54:42 CEST 2020

From: LUD Literatura <urednistvo na ludliteratura.si>
To: Slovlit Slovlit <slovlit na ijs.si>
Date: Wed, 24 Jun 2020 07:29:12 +0000
Subject: Nagradna natečaja za zgodbo in esej

LUD LITERATURA in revija LITERATURA razpisujeta natečaja za božično
kratko zgodbo (prvič) in za esej o novi slovenski literaturi (drugič).
Nagradna sklada sta: 1000 € za kratko zgodbo, 1200 € za esej o novi
slovenski literaturi. Dolžina eseja je omejena na pol do ene avtorske
pole (med 15.000 in 30.000 znakov s presledki). Dolžina kratke zgodbe
do 20.000 znakov s presledki. Vabimo vas, da nam pri­spevke (s šifro
in pripisom Natečaj Zgodba ali Natečaj Esej), pošljete do vključno
četrtka, 15. oktobra 2020, in sicer v treh izvodih v zaprti ovojnici
na naslov ured­ništva: LUD Literatura, Tomšičeva 1, 1000 Ljubljana.
Ker želimo zagotoviti popolno anonimnost, boste avtorstvo dokazovali s
četrtim izvodom. Rezultate bomo objavili do konca novembra.

[...] Pri kratki zgodbi ni dilem, zgodba naj bo kakršnakoli, samo da
je božična. Za esej smo tokrat izbrali okvirno tematsko zamejitev z
naslovom Literatura v času digitalne reprodukcije ali Nazaj k naravi,
ponovno (poudarjeno lokalni vidiki literarnih praks, vsebin in
njihovih družbenih izpeljav). Seveda lahko k tematiki še vedno
pristopite karseda svobodno, tudi primerjalnoknjiževno – ne nazadnje
nova literarna produkcija v različnih žanrih pogosto tematizira tudi
zgornje poudarke –, posebej pa želimo spodbuditi esejistična
razmišljanja, usmerjena v obravnavo družbenih poudarkov in morebitnih
pozitivnih ali negativnih implikacij pisanja literature na širšo
družbo oziroma refleksijo mesta konkretnih literarnih naslovov ali
literarnih projektov v njej.

Veselimo se vaših prispevkov!

===