[SlovLit] Hlapci na facebooku -- 100 let FF -- Re: Prosti dostop do slovenske književnosti

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Apr 3 21:34:56 CEST 2020

From: Polona Papler <polona.papler na ric.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 3 Apr 2020 13:01:11 +0000
Subject: predstava Hlapci na facebook strani Slovenskega stalnega
gledališča v Trstu v nedeljo, 5. 4. 2020, ob 18. uri

Spoštovani, z RTV Slovenija so nas prijazno obvestili o predvajanju
uprizoritve Hlapci v nedeljo, 5. 4. 2020, ob 18. uri na  facebook
strani Slovenskega stalnega gledališča v Trstu. Več na spodnjih
povezavah:

https://www.rtvslo.si/kultura/oder/cankarjevi-hlapci-odpirajo-niz-predstav-ki-jih-ssg-trst-ponuja-na-spletu/519301
https://www.teaterssg.com/ssg-z-vami-digitalna-sezona-slovenskega-stalnega-gledalisca/

Lep pozdrav,