[SlovLit] Rigati -- LG-literatura in kriminalka -- Kako iz distopije

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Jan 2 16:57:37 CET 2020

Od: Veronika Rot Gabrovec <veronika.rot-gabrovec na guest.arnes.si>
Date: V pon., 30. dec. 2019 ob 19:59
Subject: vseeno...

Spoštovane, spoštovani, iščem posnemovalni medmet, ki bi ga lahko
uporabila za zapis zvoka spahovanja oz. riganja (v delno striparsko
zastavljeni otroški knjigi). V angleščini je uporabljen burp, v
nemščini rülps; kaj naj se sliši v slovenščini? Rig se mi zdi trd in
grd; pri blah, pah, spah itd mi prihajajo na pamet drugi pomeni. Lepo
prosim za pomoč!

Najlepša hvala, obenem vsem želim še lep preostanek praznikov in srečno 2020,
Veronika

===

http://www.ludliteratura.si/esej-kolumna/onkraj-geta-slovenska-lezbicna-in-gejevska-literatura-v-zadnjem-desetletju/
-- Maja Šučur: Onkraj geta: slovenska lezbična in gejevska literatura
v zadnjem desetletju. LUD Literatura 23. 12. 2019.

http://www.ludliteratura.si/esej-kolumna/kako-je-industrijska-doba-nastopila-150-let-po-koncu-industrijske-dobe/
-- Aljaž Krivec: Kako je industrijska doba nastopila 150 let po koncu
industrijske dobe: Kontekst produkcije slovenskega kriminalnega romana
v zadnjih letih. LUD Literatura 23. 12. 2019. [Naj dodam, da iskalni
izraz kriminalka v zbirki 2800 slovenističnih diplom
(https://slov.si/iskalniki/diplomske/) da 22 zadetkov, izrazi
kriminalni roman, povest, detektivka ipd. pa še nadaljnje. -- mh]

===

https://www.nytimes.com/2020/01/01/opinion/social-media-2020.html --
Farhad Manjoo: Only You Can Prevent Dystopia: How to survive the
internet in 2020. (It’s not going to be easy.) The New York Times 1.
jan. 2020 (novoletno berilo, ki ga priporočajo na forumu Humanist:
internet bomo obvladali samo, če se odpovemo nemoderiranim družbenim
omrežjem, zlasti Twitterju, in razširjanju viralnih tem).

Dodatne informacije o seznamu SlovLit