[SlovLit] Slovenščina na dlani -- Re: Alma Karlin -- Re: Tatjana

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Dec 2 18:53:57 CET 2019

From: "Natalija Ulčnik" <natalija.ulcnik na um.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Mon, 2 Dec 2019 11:16:57 +0000
Subject: Slovenščina na dlani

Spoštovane, spoštovani, v  okviru projekta Slovenščina na dlani je
izšla strokovna monografija Slovenščina na dlani 2, ki ob člankih,
vezanih na projektne aktivnosti, prinaša tudi zanimive prispevke
učiteljic slovenščine o izkušnjah pri poučevanju. E-publikacija je
dostopna na http://testomp.press.um.si/index.php/ump/catalog/book/447

Več o projektu Slovenščina na dlani, pri katerem pripravljamo
inovativno učno e-okolje za obogatitev pouka slovenščine, najdete na:
http://projekt.slo-na-dlani.si/sl/ . Projekt se izvaja na Univerzi v
Mariboru, sofinancirata ga Ministrstvo za kulturo RS in Evropska unija
iz Evropskega socialnega sklada.

Lep pozdrav
Natalija Ulčnik,
vodja projekta