[SlovLit] Z Marijo Kacin -- Subjektinja/subjektka -- Slavistična revija -- Smrekarjev Črnovojnik (1919) in Lahovi Brambovci (1910)

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Okt 31 10:20:53 CET 2019

From: "Primož Sturman" <primoz_sturman na yahoo.it>
To: slovlit na ijs.si
Date: Thu, 31 Oct 2019 08:59:56 +0000 (UTC)
Subject: Intervju s prof. Marijo Kacin o Žigi Zoisu in
slovensko-italijanskih stikih

https://www.delo.si/kultura/knjiga/vrednote-ki-jih-je-gojil-ziga-zois-so-se-danes-aktualne-242985.html

===

V zadnji Sodobnosti berem zvezo lirska subjektinja, ki je na Googlu
solidno zastopana, Gigafida in Fran.si pa besede subjektinja še ne
poznata. Pogostejša varianta je subjektka -- komentar? -- mh

===

Mojca Hafner iz Dobove je Slavistični reviji pisala takole: "Naročnica
na Slavistično revijo sem že okrog 40 let. Bolj zaradi zanimanja in
moralne podpore, saj prispevkov za neposredno delo v razredu ni bilo
veliko, na revijo pa smo naročeni tudi v šoli. Zdaj odhajam v pokoj.
Zato odpovedujem naročniško razmerje. Vsem sodelavcem revije se
zahvaljujem za prizadevanje in želim, da bo revija še naprej tako
dobra. Lepo vas pozdravljam." Mojci se v imenu uredništva za
dolgoletno zvestobo javno zahvaljujem! Mogoče tole sporočilo nagovori
strokovno srenjo k naročilu revije, ki je na svetu od 1948
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Slavisti%C4%8Dna_revija). -- miran
hladnik

===

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hinko_Smrekar,_%C4%8Crnovojnik.pdf
-- Hinko Smrekar, Črnovojnik (1919). To protivojno slikanico sem
postavil na Wikimedia Commons za prepis za Wikivir.

Za honorar pa je na ponujo skeniranje, postavitev in korektura druge
knjige romana Brambovci (https://sl.wikisource.org/wiki/Brambovci)
Ivana Laha (1910/11) -- interesenti, ki bi delo opravili do konca
leta, javite se. -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit