[SlovLit] Plurilingvizem in kulturni transfer -- Jakob Aljaž in njegov stolp -- Žirovski besednjak

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Okt 15 10:28:30 CEST 2019

Od: Patrizia Farinelli <patrizia.farinelli na guest.arnes.si>
Date: V pon., 14. okt. 2019 ob 12:15
Subject: [Plurilingvizem in kulturni transfer]

Dragi Miran, pri založbi Le manuscrit je ravno izšla znanstvena knjiga
Les régions slovènes entre XVIIIe et XIXe siècles: Plurilinguisme et
transferts culturels o kulturnem transferu, ki sva uredila kolega
Bouchard iz Univerze v Toursu in jaz. Delo morda zanima tudi
sloveniste in slovenistke. [...] Članki so napisani v FR/IT/EN.
Sodelovalo je več kolegov in kolegic FF in SAZUja. [...] lep pozdrav,
Patrizia

https://www.fabula.org/actualites/francois-bouchard-patrizia-farinelli-sous-la-direction-de-les-regions-slovenes-entre-xviiie-et-xixe_92949.php
(ovitek)
http://romanistika.ff.uni-lj.si/sites/default/files/DatotekeVsebin/Novice/naslov_in_kazalo_knjige_patrizia.pdf