[SlovLit] V Celovcu dvakrat -- Paul Celan -- Delo in kresnik

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Apr 27 09:19:37 CEST 2019

From: jana ster <jana_ster na yahoo.com>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 26 Apr 2019 11:36:31 +0000 (UTC)
Subject: Dogajanje v Celovcu

Svetovni dan knjige in festival Noč knjige 2019 smo obeležili tudi v
Celovcu. Tridnevni program nam je ponudil kar nekaj zanimivih dogodkov
v slovenskem jeziku. Med drugim smo lahko v sredo, 24. 4. 2019, ob
19.00  v Mladinskem domu v Celovcu spremljali gledališko igro
Ljubljanski vodnik našel Vodnika Andreja Rozmana – Roze. Predstavo, ki
je nastala ob 200-letnici smrti Valentina Vodnika, sta izvrstno
uprizorila Andrej Rozman – Roza v vlogi Valentina Vodnika in Alenka
Tetičkovič v vlogi samozaposlene novinarke. Dogodka se je udeležilo
okrog 25 ljudi različnih starosti in vsi smo preživeli prijeten večer
v slovenskem jeziku. Zahvaljujemo se vsem, ki so sodelovali pri
pripravi dogodkov (Društvo slovenskih pisateljev v Avstriji, Slovenska
prosvetna zveza, Knjigarna Haček Celovec, Mohorjeva knjigarna Celovec,
Slovenska študijska knjižnica Celovec, Društvo Lepenska šola in
Mladinski dom Celovec) in si jih v prihodnje želimo še več, saj z
njimi negujemo prisotnost slovenščine v Celovcu.

Z lepimi pozdravi,
Jana Šter (asistentka za slovenski jezik na ZG/ZRG za Slovence)

===