[SlovLit] Revija Literatura 30 let -- Linda Maria Baros -- Re: Hoja za gledališčem

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Apr 3 16:56:22 CEST 2019


https://mailchi.mp/ludliteratura/natecaj-2019?e=b6a74f00f7 -- natečaj
revije Literatura: Esej o novi slovenski literaturi.
https://mailchi.mp/ludliteratura/dezela-literature?e=25259ece13 --
Dežela L(l)iterature: 30 let pozneje.

===

From: Tanja Tuma <tanja na tuma.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 2 Apr 2019 09:39:12 +0200
Subject: Francoska pesniška zvezda Linda Maria Baros

V dvorani DSP/PEN na Tomšičevi 12 se bo 8. 4. 2019 ob 18.00
predstavila Linda Maria Baros
[https://en.wikipedia.org/wiki/Linda_Maria_Baros], francoska pesnica
rojena v Bukarešti, ki velja za enega najprodornejših poetičnih glasov
sodobne francoske in svetovne lirike, prejemnica prestižnih nagrad med
drugim nagrade Appolinaire.  [V bibliografiji pesnice so tudi
literarnozgodovinske razprave. Na Wikipediji ima geslo v 31 jezikih,
slovenskega pa še ni. -- mh] Njene pesmi so bile prevedene v 25
svetovnih jezikov, tudi v slovenščino. S pesnico se bo pogovarjala
slovenska pesnica in književnica Barbara Pogačnik.

===

From: "Slovenski gledališki inštitut" <mihael.cepeljnik na slogi.si>
Date: Wed, 3 Apr 2019 10:20:02 +0200
Subject: Vabilo. Aprilsko javno vodstvo po stalni razstavi HOJA za
GLEDalIŠČEM. Od  jezuitov do Cankarja (torek, 9. aprila ob 16.30)

Slovenski gledališki inštitut – Gledališki muzej Vas vljudno vabi na
aprilsko javno vodstvo po stalni razstavi HOJA za GLEDalIŠČEM. Od
jezuitov do Cankarja, ki bo v torek, 9. aprila 2019, ob 16.30 (2.
nadstropje Slovenskega gledališkega inštituta, Mestni trg 17,
Ljubljana). Stalna razstava osvetljuje pot, ki jo je slovensko
gledališče prehodilo od 17. do 20. stoletja. Velika storia sega od
gledališča reformatorjev in protireformatorjev in se sklene z nastopom
slovenskega dramatika evropskega formata Ivana Cankarja na prelomu 19.
in 20. stoletja. Ob tem nazorno prikaže, da so vsi ključni prelomni
dogodki in procesi na tej poti v znamenju bodisi paralelnih evropskih
procesov ali pa evropskih korenin oziroma  vplivov; a hkrati vendarle
tudi v znamenju emancipacije slovenskega gledališča od prevelike
zavezanosti slednjim ‒ zlasti na ravni jezika in nacionalne
samobitnosti.


Dodatne informacije o seznamu SlovLit