[SlovLit] Iz Beograda -- Sanskrtsko gledališče -- Nova jezikovnopolitična resolucija

Čet Nov 22 12:52:51 CET 2018

From: Laura Fekonja <laura.fekonja na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Thu, 22 Nov 2018 08:06:14 +0100
Subject: Iz Beograda

Pozdravljeni, Lektorat za slovenski jezik, ki deluje na Filološki
fakulteti v Beogradu, na Oddelku za splošno jezikoslovje, vas vabi na
predavanji prof. dr. Mateje Pezdirc Bartol:

- »Stvar je največja hudobija, kar sem jih doslej napisal.« Cankarjevo
Pohujšanje v dolini Šentflorjanski in inovativnost dramske forme
(torek, 27. novembra 2018, ob 11.30, na Filološki fakulteti, 15a) in
- »Kadar pišem dramo, je oder pred mojimi očmi.« Univerzalnost in
aktualnost Cankarjeve dramatike (sreda, 28. novembra 2018, ob 18.30, v
Društvu Slovencev Sava v Beogradu).

Predavanji sta del projekta Svetovni dnevi Ivana Cankarja, ki ga
organizira Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik.

Lep pozdrav
Laura Fekonja Fonteyn

===