[SlovLit] O Pahorju -- Re: Andrej Capuder -- Prevajalci s FF

Pet Avg 24 13:29:43 CEST 2018

From: Janez Stergar <janez.stergar na guest.arnes.si>
Date: V pet., 24. avg. 2018 ob 11:13
Subject: Korotanske e-novičke 35/2018

V petek 24. 8. 2018 ob 11:00 so v knjigarni Dom knjige v Kopru
(Pristaniška cesta 5) s „kulturno zdravico“ nazdravili tržaškemu
pisatelju Borisu Pahorju, ki bo v nedeljo, 26. avgusta dopolnil 105
let. Ob tej priložnosti bodo predstavili Pahorjevo novo knjižico z
naslovom Brez Kocbekovega sodelovanja ne bi bilo Osvobodilne fronte;
jubilant jo je napisal v sodelovanju z Mihaelom Glavanom in Petrom
Kovačičem Peršinom. Ob častitljivem jubileju neupogljivemu zamejskemu
rojaku - žrtvi vseh treh totalitarizmov 20. stoletja - čestitamo tudi
mi!

===