[SlovLit] Členki povsod -- Re: Evangelij -- PhD pozicija v Zürichu

Sre Apr 4 09:08:21 CEST 2018

Od: Lingvistični krožek <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Datum: 03. april 2018 21:42
Zadeva: LK, 9. april

LINGVISTIČNI KROŽEK FILOZOFSKE FAKULTETE V LJUBLJANI vabi na 1148.
sestanek v ponedeljek, 9. aprila 2018, ob 18.00 v predavalnici 325 v
3. nadstropju Filozofske fakultete. Predavali bodo: red. prof. dr.
Andrej Bekeš (FF Ljubljana), red. prof. dr. Stojan Bračič (FF
Ljubljana), doc. dr. Teodor Petrič (FF Maribor), izr. prof. dr. Mateja
Petrovčič (FF Ljubljana), izr. prof. dr. Mojca Smolej (FF Ljubljana).
Tema predavanja: Partikeln überall (Členki povsod), ob izidu
monografije. Prikaz monografije bo potekal v slovenščini. Vabljeni
tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===

http://www.ludliteratura.si/kritika-komentar/tisti-vic-o-ugledni-novinarki-in-ugledni-literarni-zgodovinarki/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=obvescevalnik
-- Mojca Pišek: Tisti vic o ugledni novinarki in ugledni literarni
zgodovinarki. LUD Literatura 29. marca 2018. [nit:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2018/006241.html in prej]

===