[SlovLit] Kratkoslovnica -- DARIAH v Parizu -- Re: Terry Eagleton -- Re: 16. januar in slovenska književnost

Sob Mar 17 15:18:59 CET 2018

Od: Barbara Bračič Fabjančič <barbara.bracic-fabjancic na mklj.si>
Datum: 16. marec 2018 14:40
Zadeva: Vabimo vas v KOŽ

[...] dr. Kozma Ahačič - Kratkoslovnica in Slovnica na kvadrat –
predavanje in predstavitev knjig, četrtek, 22. marec  ob 18.00
Knjižnica Otona Župančiča, 3. nadstropje.

===

https://www.dariah.eu/2018/03/13/dariah-annual-event-registration-now-open/
 -- registracija za srečanje DARIAH-EU v Parizu.

===