[SlovLit] O branju v Kopru -- Kette in slikanica -- O Reziji

Pet Jan 19 20:40:48 CET 2018

From: "Vladka Tucovič" <vladka.tucovic na guest.arnes.si>
To: Slovlit <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 19 Jan 2018 11:48:52 +0100
Subject: Re: O branju v Kopru

Spoštovani, ko zagledam objavljene svoje jezikovne lapsuse, se spomnim
na to, kolikokrat bentim nad pravopisnimi napakami v obvestilih in
napisih drugih. No, tokrat pa sem si morala vzeti čas, da napišem
popravek k svoji objavi. Če najprej ne bi tako hitela, popravek ne bi
bil potreben ... Mea culpa ...

V vabilu za torkov Pogovor o branju v Kopru seveda manjka pika ob
vrstilnem števniku ob 20. uri, vejica v nadaljnji informaciji o
novembrskem Pogovoru pa je jasno odveč. Kopiranje in lepljenje in
premalo časa za ponovno branje napisanega me bo pobralo ...[...]

Lep pozdrav
Vladka Tucovič

===