[SlovLit] 4 želje za 2018 -- Kozma -- Slavistična revija 2017/4

Pet Jan 5 11:00:21 CET 2018

http://lists.digitalhumanities.org/pipermail/humanist/2018-January/015263.html
-- novoletne želje digitalnega humanista: 1. želja: Svet, v katerem
lahko naložimo posamezno sliko rokopisa iz arhiva ali z muzejske
spletne strani oziroma sami posnamemo rokopis, ga prepišemo, dodamo
ključne besede in ga naložimo na Commons. S sliko shranimo vse
podatke, tako da jo lahko najde iskanje s ključnimi besedami. 2.
želja: Spletišče doktorskih študentov, kjer izmenjujejo slike
rokopisov kot del svojega raziskovalnega dela ali ob zaključenem
doktoratu, ki bi sicer ostal neobjavljen. 3. želja (ne razumem): A
seventeenth century combination of Zoominfo and LinkedIn to create,
improve and make available prosopographies by automatically
aggregating historical web & archival sources. 4. želja: Digitalni
fotoaparat, ki shrani vsak posnetek rokopisa z njegovimi arhivskimi
podatki vred kar v ime datoteke [...]

===

From: Samo Koler <samo.koler na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Thu, 4 Jan 2018 21:00:07 +0100
Subject: Kozma

Delo ga je imenovalo za osebnost leta
(https://www.delo.si/novice/delovaosebnost/zacetek-leta-z-junakom-prejsnjega.html).
Čestitke! Čisto sem evforičen, da je glavni slovenski dnevnik pokazal,
na čem je ustanovljena naša država. In tudi jaz kot slovenist se
počutim počaščenega. Ni bil moj dijak, sem ga pa srečal kot dijaka
(takrat konkurenčne) gimnazije (menda na Gimnazijadi v Velenju 1994?)
in takoj vedel: Iz tega fanta še nekaj bo! Vsi slovenisti moramo biti
ponosni nanj. Lp, Samo Koler, Gimnazija Bežigrad

===