[SlovLit] Cankar v Centru -- Nove knjige -- Prešernovi najljubši sestri

Čet Dec 14 20:36:43 CET 2017

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 13. december 2017 15:03
Zadeva: Program decembrskega izobraževanja Centra za slovenščino

Vljudno vabljeni na tradicionalno decembrsko izobraževanje Centra za
slovenščino kot drugi in tuji jezik, ki bo 21. in 22. decembra, spodaj
je natančnejši program. Prosimo vas, da za udeležbo izpolnite
prijavnico na http://centerslo.si/za-ucitelje/redni-seminarji/prijava-na-decembrsko-srecanje/,
izobraževanje pa je brezplačno.

Program decembrskega srečanja
Četrtek, 21. 12. 2017, Univerza v Ljubljani, Dvorana Ivana Hribarja
(2. nadstropje)
10.00–11.00    izr. prof. dr. Mojca Smolej: Jezik v Cankarjevih delih
11.30–13.00    izr. prof. dr. Mateja Pezdirc Bartol: O Cankarjevi
dramatiki in publicistiki: »Kadar pišem dramo, je oder pred mojimi
očmi«

Petek, 22. 12. 2017, Filozofska fakulteta, Modra soba
9.30–11.00    red. prof. dr. Alojzija Zupan Sosič: Cankarjeve pesmi in pripovedi
11.00–12.00    Matej Klemen: Cankarjeva besedila v razredu (delavnica)

===