[SlovLit] Na Dunaju -- Jezik kot domena elite? -- Kako naj izboljšam mojo slovnico?

Čet Okt 5 09:58:56 CEST 2017

Od: Slovenski institut <office na si-dunaj.at>
Datum: 04. oktober 2017 21:41
Zadeva: vabilo-10.10./18:00

Slovenski inštitut na Dunaju vabi na predavanje

dr. Marko Jesenšek
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Marko_Jesen%C5%A1ek): Poskus
oblikovanja štajerskega knjižnega jezika

in  in predstavitev knjige

mag. Franc Kuzmič (https://sl.wikipedia.org/wiki/Franc_Kuzmi%C4%8D):
Protestantizem včeraj, danes in jutri

v torek, 10. oktobra, ob 18. uri, Hanuschgasse 3, Stiege 4 (2. Hof),
1.Stock, Top 1046, 1010 Wien.

V zborniku je objavljenih skupno 25 referatov, od tega deset s
področja zgodovine (referenti: Anton Vratuša, Walter Brunner, Žiga
Oman, Gene S.Whiting, Robert Hajszan, Miloš Klatik, Klaudija Sedar,
Franc Kuzmič, Vincenc Rajšp in Boštjan Zajšek), sedem s področja
sociologije, teologije in etike (Marko Kerševan, Geza Erniša, Cvetka
Hedžet Toth, Violeta Vladimira Mesarič Jazbinšek, Vili Kerčmar, Stanko
Jambrek in Ivanka Huber), trije s področja jezika (Marko Jesenšek,
Polonca Šek Mertük in Mojca Horvat) ter pet s področja umetnosti
(Andreja Benko, Simona Menoni, Franci Just, Evgen Balažic in Zoltan
Csepregi). Uvodno besedo k zborniku je prispeval škof Evangeličanske
cerkve na Slovenskem mag. Geza Filo. [...]

===