[SlovLit] Prva slovenska pesnica -- Slovenska telefonska abeceda -- Union

Tor Jul 11 21:59:45 CEST 2017

Od: Jaka Železnikar <jaka na jaka.org>
Datum: 11. julij 2017 18:09
Zadeva: Re: Prva slovenska pesnica

Zahvaljujem se za odgovora, za podane informacije sem iskreno
hvaležen. Sam nisem študiral primerjalne književnosti ali
slovenistike. Podatke potrebujem za (literarno) pripoved, ki jo bo
podajala lutka/robot (glede na svojo lokacijo in orientiranost v
prostoru okrog Trubarjeve domačije). Ker se pripoved tiče tudi časa v
18. stoletju, sem želel dodati podatke o pesnicah, ki so pogosto
neomenjene. In na način, ki ima smisel v stroki.

Razumem, da so prve javne objave poezije (tudi avtoric) potekale izven
samostojnih zbirk, v takrat prisotnih medijih, zanimiv podatek (na
spletu je najti zelo nasprotujoče si informacije) pa je tudi glede
prve pesniške zbirke avtorice. Hvala tudi za napotek na relevanten
vir. Sam, v času, ko sem zastavil vprašanje, nisem imel dostopa do
knjižnic s slovenskimi knjigami.

Lep pozdrav,
Jaka Železnikar

===