[SlovLit] Arheologija romana -- SDPK in DH -- ResearchGate -- Simpozija v Črni Gori in v Srbiji

Sre Maj 3 15:11:27 CEST 2017

Avtor raziskave o strukturi ameriškega romana
(https://www.dropbox.com/s/v7twsya64ktgns1/The%20Literary%20Interior.pptx?dl=0)
ni Hannah Walser, kakor sem včeraj v objavi pod naslovom Arheologija
romana  (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2017/005942.html)
pomotoma zapisal, ampak David McClure. -- mh

===

Od: Dejan Kos <dejan.kos na um.si>
Datum: 03. maj 2017 00:21
Zadeva: občni zbor / digitalna humanistika

[...] Občni zbor [SDPK] bo v torek, 23. maja 2017, ob 17.00 v Mali
dvorani ZRC SAZU (Novi trg 4, Ljubljana). Občnemu zboru bo ob 18.00
sledila okrogla miza Literarna veda in digitalna humanistika, na
kateri bodo sodelovali prof. dr. Miran Hladnik, prof. dr. Marko Juvan,
izr. prof. dr. Katja Mihurko Poniž, dr. Matija Ogrin in doc. dr. Aleš
Vaupotič. Razpravljali bodo o prednostih digitalizacije besedil,
znanstvenokritičnih elektronskih izdaj, gradnje literarnozgodovinskih
zbirk podatkov, vizualizacijah podatkov ter o prednostih in slabostih
povezovanja literarne vede z drugimi disciplinami, predvsem
informatiko ter teorijami novih medijev. Hkrati vas tudi obveščam, da
bosta v naslednjih dneh na spletnih straneh društva objavljeni vabili
za oddajo prispevkov za letošnji konferenci Evropski humanizem in
njegovi izzivi danes in Literatura in evropska duhovna izročila.

Lep pozdrav,
Dejan Kos

===

https://www.researchgate.net/publication/316414069_Hrvatski_prijevodi_Cica_Tomine_kolibe
-- Smiljana Narančić Kovač: Hrvatski prijevodi Čiča Tomine kolibe.
Društvo i jezik – višejezičnost i višekulturalnost. Zagreb, 2010. --
Navajam, ker me ResearchGate samodejno obvešča, da je avtorica
citirala moje delo. Bi ARRS namesto neodzivnega Scopusa pri
vrednotenju našega dela raje upošteval to bibliografsko inštanco? --
miran

===