[SlovLit] Dvopičje -- Re: Okrasni pridevek -- Vrednost lektoriranja -- Lingvistični forumi

Tor Mar 21 09:08:50 CET 2017

Od: Polajnar, Anka <Anka.Polajnar na ff.uni-lj.si>
Datum: 21. marec 2017 08:06
Zadeva: o dvopičju (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2017/005887.html)

Živjo, Miran, pojasnilo o dvopičju v sistemu COBISS: način rabe ločil
v bibliografskih opisih pri nas določa Mednarodni standardni
bibliografski opis (ISBD), ki se od pravopisnih pravil pogosto
razlikuje (in nam povzroča težave). Po ISBD-ju mora biti pred in za
ločilom presledek (z izjemo vejice in pike, ki jima presledek samo
sledi, oklepaj pa velja kot eno ločilo, zato je presledek pred
oklepajem in za zaklepajem). Zaenkrat je še tako, menda se obetajo
nova katalogizacijska pravila … Lp, Anka

Anka Polajnar
Knjižnica Oddelka za slovenistiko in Oddelka za slavistiko
Filozofska fakulteta UL

---