[SlovLit] Ne vozi, ko piješ

Tor Jan 10 17:11:14 CET 2017

Dragi slovlitovci, vaša pošta na AVP ni bila dostavljena na dva
e-naslova: za Jureta Prestorja ne poznam pravega, Vesna Marinko pa ime
še tegale: vesna.marinko na avp-rs.si . Pozabil sem naročiti, da v
vrstico za kopijo (Kp:) dodate moj e-naslov, da bom znal prešteti,
koliko pozivov je romalo na agencijo. lp, miran (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2017/005807.html)

---

Od: Katja Zver <zver.katja na gmail.com>
Datum: 10. januar 2017 15:03
Zadeva: Re: Zahteva za spremembo slogana na avtocesti

Žal smo tudi študenti na magistrskem študiju soočeni z žalostno
realnostjo, da nekateri funkcionarji žal niso dorasli funkcijam, ki
jih opravljajo. Ob tem pa diskreditirajo še našo stroko. Dovolite mi,
da [...] opozorim na situacijo [...] danes na predavanju o Karierni
poti učitelja. Ob vprašanju, zakaj moramo profesorji slovenščine
opraviti strokovni izpit tudi iz slovenščine, je gospa Beba Adamič iz
Službe za razvoj kadrov v šolstvu vehementno odgovorila, da študij
slovenistike pač ni dovolj, da bi nekomu priznali visok nivo
sporazumevalne zmožnosti v slovenščini. Čeprav je res, da sam študij
še ne zagotavlja kakovosti, pa se mi zdi problematično, da imajo tudi
na Ministrstvu tako podcenjujoč odnos do študija (državnega) jezika.
[...]  Moj namen ni kritika dotične gospe, temveč nasploh problematika
položaja in odnosa do slovenistike. Razumem torej, zakaj je izpit iz
slovenščine pogoj, ki ga morajo izpolniti vsi bodoči profesorji. Ne
razumem pa, zakaj pet let študija (maternega) jezika ni nadomestilo za
postavljeni pogoj. [Morda pa bi morali] tudi slovenisti zahtevati, da
strokovni izpit iz znanja slovenščine opravijo vsi zaposleni v javni
upravi. [...]

Lep pozdrav, Katja

---

http://www.mojvideo.com/video-ne-pijte-in-vozite/228ccac72e182d08b64b