[SlovLit] Jezični možje -- Imena za sorodstvo -- Entre Cervantes y Borges -- Jani o literaturi in jeziku

Pet Okt 28 19:49:43 CEST 2016

From: Andreja Ponikvar <andreja.ponikvar na rokus-klett.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 28 Oct 2016 11:17:28 +0000
Subject: Jezični možje

Sporočamo, da je knjiga Kozma Ahačiča Jezični možje – Zgodba o
slovenskem jeziku, ki je izšla pri Založbi Rokus Klett, v začetku
septembra zmagala na knjižnem sejmu v Minsku in prejela priznanje za
najboljšo otroško knjigo v slovanskem jeziku s področja zgodovine in
kulture slovanskih narodov. Nagrado smo sprejeli v ponedeljek na
knjižnem sejmu v Beogradu. Več o knjigi na:
https://www.knjigarna.com/jezicni-mozje

Andreja Ponikvar, urednica

===