[SlovLit] Prevajalski seminar -- Re: Gregor Kocijan -- Asistent v Gentu

Sre Avg 17 16:00:11 CEST 2016

From: Mojca.Plansak na jakrs.si
Date: Tue, 16 Aug 2016 10:54:02 +0200
Subject: 6. mednarodni prevajalski seminar slovenske književnosti v Novem mestu

Javna agencija za knjigo Republike Slovenija organizira 6. mednarodni
prevajalski seminar slovenske književnosti, ki poteka od 16. do 21.
avgusta 2016 v Novem mestu. Mednarodni prevajalski seminar izbranim
prevajalcem slovenske književnosti ponuja vpogled v aktualno stanje
slovenske sodobne književnosti in možnost sodelovanja s slovenskimi
avtorji, kritiki, založniki, predavatelji in tujimi kolegi. Cilj
seminarja je povečanje števila izidov knjižnih objav vrhunskih
prevodov slovenskih literarnih del na tujem, boljša informiranost
prevajalcev ter vzpodbujanje čim tesnejšega sodelovanja med
slovenskimi avtorji, založbami in prevajalci. Na vsakodnevni
dopoldanski prevajalski delavnici se bodo udeleženci s pomočjo
gostujočih avtorjev in strokovnih vodij delavnic ukvarjali z izbranim
odlomkom. Cilj tovrstnega dela je poglabljanje poznavanja avtorjevega
dela in opusa ter ustvarjanje pogojev, ki pripeljejo do objave
knjižnega prevoda obravnavanega dela. Izbrani avtorji in njihova dela
so:

Aleš Debeljak: Balkanska brv, Ljubljana: Študentska založba 2010;
Evropa brez Evropejcev. Ljubljana: Sophia 2004; in nekaj pesmi iz
zbirke Tihotapci, Ljubljana: Mladinska knjiga 2009.
Milan Kleč: Samo gledam. Ljubljana: Mladinska knjiga 2007.
Franci Novak: Podnebne spremembe. Ljubljana: LUD Literatura 2014.
Andrej Rozman Roza: Mali rimski cirkus. Ljubljana: Mladinska knjiga
2013 (3. natis).

http://www.jakrs.si/fileadmin/datoteke/Nova_spletna_stran/Mednarodna_dejavnost/Prevajalski_seminar/2016/Prevajalski_seminar_JAK_2016-Reference_slovenskih_udelezencev-final.pdf
-- Reference slovenskih predavateljev in avtorjev

http://www.jakrs.si/fileadmin/datoteke/Nova_spletna_stran/Mednarodna_dejavnost/Prevajalski_seminar/2016/Prevajalski_seminar_JAK_2016-Dnevni_program-15avgust-zadnji.pdf
-- Dnevni program letošnjega seminarja [...]

http://www.jakrs.si/novice/novica/?tx_news_pi1%5Bnews%5D=685&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Baction%5D=detail&cHash=01146b2fafbcc846f4396c98c69f9faa
-- Več o seminarju

===