[SlovLit] Franc Zadravec -- Odvečni nizi

Pet Jul 29 10:07:57 CEST 2016

Od: Alena Logar Plesko <alenka.logar na guest.arnes.si>
Datum: 28. julij 2016 19:41
Zadeva: Re: [SlovLit] Franc Zadravec
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005626.html in prej)

Dragi Miran, pretresla me je novica o smrti mojega dragega profesorja,
ki je bil na videz strog, v resnici pa mil, prijazen in izjemen
človek, enkraten profesor in mentor. Naša generacija je imela izredno
srečo - dobili smo odličnega mentorja letnika v profesorju Matjažu
Kmeclu in celo vrsto odličnih  profesorjev, ki so nas s svojim žarom
za vedno zavezali stroki, za katero smo se v mladostnem navdušenju
odločili. Prav profesor Zadravec pa nas je z delom v svojem seminarju
se tesneje povezal in navdušil za skupinsko delo. In tega se bomo prav
vsi, ki smo takrat sodelovali, z veseljem spominjali.
Lep pozdrav Alenka Logar Plesko

---

Od: Denis Poniž <denis.poniz na guest.arnes.si>
Datum: 28. julij 2016 15:10

Dragi Miran, ena najlepših lastnosti profesorja Zadravca, mojega
nekdanjega profesorja in prulskega soseda ter posebej  v zadnjih letih
iskrivega sogovornika, ko so se najine poti ponavadi križale nekje na
Žabjeku, je bila njegova izjemna tolerantnost do drugih mnenj in
pogledov. Sem spoznal to njegovo lastnost ob skupnem delu za projekt
Slovenska književnost, pa še kje. In bil je Profesor z veliko
začetnico, ki je odpiral poti v pomembna obdobja slovenske literature,
spet nevsiljivo, s posluhom za mnenja drugih. Prule bodo še bolj
prazne, saj so ta prelepi del Ljubljane za zmeraj zapustili mnogi moji
znanci, prijatelji in literarni sogovorniki: Bojan Štih, Smiljan
Rozman, Vlado Habjan, Marjeta Vasič, Dane Zajc, Ivo Minatti, Andrej
Inkret… naj tudi Franček Zadravec počiva v miru! Denis

----

Od: Jožica Čeh Steger <jozica.ceh na um.si>
Datum: 28. julij 2016 08:40

Dragi Miran, žalostna vest o smrti profesorja dr. Zadravca mi
naplavlja svetle podobe iz časa, ko sem kot podiplomska študentka
obiskovala njegov literarnozgodovinski seminar in smela od blizu
spremljati začetek nastajanja njegove obsežne monografije o slovenskem
romanu 20. stoletja, ki je izšla v treh delih.  V spominu ga ohranjam
kot dragega mentorja, velikega raziskovalca slovenske književnosti in
iskanju resnice zavezanega profesorja. Naj počiva v miru in naj mu bo
lahka slovenska zemlja.
Jožica Čeh Steger

---

žal mi je Zadravca, čeprav je doživel lepa leta: lepo, enostavno in
hkrati bogato življenje! Bom moral enkrat pri nas kaj napisati o
njegovemu delu. (Zvonko Kovac <zkovac na ffzg.hr>) | Ah, Miran, vsi naši
učitelji odhajajo, samo en kratek hip, pa bomo mi na vrsti ...
(barbara.susa na retorika-kls.net) | Tudi mene je užalostila novica o
smrti našega dragega profesorja in akademika Franca Zadravca ...
Družini in prijateljem, vsem, ki so ga spoštovali, izražam ob tej
boleči izgubi iskreno sožalje. (Vladimir.Osolnik na ff.uni-lj.si)

===

Odvečne fraze v strokovnem pisanju (za več glej poglavje
Gostobesednost v Novi pisariji
https://sl.wikibooks.org/wiki/Nova_pisarija#Gostobesednost):

Ob zapisanem ne gre spregledati, da
Kot smo že uvodoma nakazali
Tu že na začetku povejmo, da
Kot že navedeno,
V svoji diplomski nalogi bom analizirala > Analizirala bom
V pričujoči razpravi se bomo posvetili > Posvetili se bomo
V obravnavanem obdobju je bil delež avtoric > Delež avtoric je bil

 -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit