[SlovLit] Franc Zadravec -- Fenomen FUL

Sre Jul 27 10:51:30 CEST 2016

Od: Neva Zaghet <nevazaghet na gmail.com>
Datum: 26. julij 2016 12:10
Zadeva: Naglas

Lepo pozdravljeni! Berem, da je včeraj umrl dr. Zadravec: vedno sem
slišala in naglaševala na predzadnjem zlogu, v Wikipediji pa je naglas
na prvem. Kako je prav? Hvala in lep pozdrav, Neva Zaghet.

[Imena in priimki se naglašajo tako ali drugače, kakor je navada v
družini in okolici: Óblak ali Oblák, Žêle ali Želè. Franc Zadravec je
svoj priimek naglašal na prvem a, nič pa ni popravljal ali bil hud, če
so ga drugi naglašali drugače. -- miran]

---