[SlovLit] Identiteta in medkulturnost pri jezikovnem pouku -- Medgeneracijski konflikt v literaturi -- Modalni cikel in nikalnost v slovenščini

Sre Maj 25 16:24:56 CEST 2016

Od: Vesna Mikolič <vesna.mikolic na fhs.upr.si>
From: Rok Dežman [mailto:rok.dezman na literarnahisa.si]
Sent: Tuesday, May 24, 2016 4:50 PM
Subject: Etnična identiteta in medkulturna ozaveščenost pri sodobnem
jezikovnem pouku

Prizorišče: Trubarjeva hiša literature
Datum dogodka: ponedeljek, 30. maj 2016 ob 19:00

Dr. Vojko Gorjanc se bo pogovarjal z avtorico knjige Etnična
identiteta in medkulturna ozaveščenost pri sodobnem jezikovnem pouku:
Model Tilka za preseganje etničnih konfliktov (Ethnic identity and
intercultural awareness in modern language teaching: Tilka model for
ethnic conflicts avoidance) dr. Vesno Mikolič in psihoterapevtom dr.
Zoranom Milivojevićem, ki bosta predstavila tudi, kako se koncept
trikotnika moči vključuje v usposabljanje za medkulturnost prek jezika
in književnosti. Predstavitev knjige, ki jo je izdala Nova Science
Publishers iz New Yorka, organizirata Oddelek za prevajalstvo
Filozofske fakultete UL in Inštitut za jezikoslovje UP ZRS.

===