[SlovLit] Ivan Prijatelj, Vida Jeraj -- Re: Poangleženje univerze -- Re: V Videm (popravek) -- Humanist Discussion Group 30 let

Pon Maj 9 12:51:18 CEST 2016

Od: Miha Rus <miha.rus na iolar.com>
Datum: 09. maj 2016 12:02
Zadeva: RE: Ivan Prijatelj, Vida Jeraj (re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005483.html)
Za: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>

Pozdravljeni, dragi kolegi.

Rad bi povprašal glede moje spodnje poizvedbe o osebah, ki so skupaj z
mojim starim očetom na spodaj omenjeni fotografiji, ali mi ve kdo
pomagati s potomci Ivana Prijatelja? Če prav vem, je Prijatelj pokopan
na viškem pokopališču v Ljubljani, imel pa je tudi vikend v Polhovem
Gradcu. Hvala vnaprej in lep dan še naprej.

Miha Rus

===