[SlovLit] Slovenščina na spletu in v novih medijih -- Re: Proti atlasu Ljubljane -- Umetnost kritike

Pet Okt 23 15:05:27 CEST 2015

Od: Fišer, Darja <Darja.Fiser na ff.uni-lj.si>
Datum: 23. oktober 2015 11:59
Zadeva: [SDJT-L] Vabilo na konferenco Slovenščina na spletu in v novih medijih
Za: <slovlit na ijs.si>

Spoštovani, vabimo vas na konferenco Slovenščina na spletu in v novih
medijih, ki bo potekala od 25. do 27. novembra 2015 v dvorani
Zemljepisnega muzeja GIAM ZRC SAZU na Gosposki ulici 16 v Ljubljani.
Na konferenci bo 23 avtorjev predstavilo 15 prispevkov. Vabljeni
predavatelj bo Michael Beißwenger s Tehniške univerze v Dortmundu
(http://www.michael-beisswenger.de). V okviru konference prirejamo
tudi tutorial o osnovah statistike za jezikoslovce, ki ga bo vodila
Maja Miličević z Univerze v Beogradu
(http://old.fil.bg.ac.rs/katedre/opstaling/majam_en.html), ter panel o
statusu, vlogi in pomenu računalniško posredovane komunikacije za
slovenistiko, ki ga bo vodila Špela Arhar Holdt, v njem pa bodo
sodelovali Marko Stabej, Helena Dobrovoljc, Simon Krek, Polona Gantar
in Damjan Popič. Urnik konference najdete na spletni strani:
http://nl.ijs.si/janes/konferenca-2015/

Udeležba na konferenci je brezplačna, a vas zaradi lažje organizacije
prosimo, da do 15. 11. izpolnite prijavnico:
http://nl.ijs.si/janes/prijavnica/
Število udeležencev na predkonferenčnem tutorialu je omejeno na 25,
zato pohitite s prijavo.

Programski odbor: Helena Dobrovoljc (ZRC SAZU), Darja Fišer,
predsednica (UL FF), Polona Gantar (UL FF), Vojko Gorjanc (UL FF),
Matjaž Juršič (IJS), Simon Krek (IJS), Nataša Logar (UL FDV), Lanko
Marušič (UNG FH), Dunja Mladenić (IJS), Marko Stabej (UL FF), Marko
Robnik Šikonja (UL FRI), Darinka Verdonik (UM FERI)

Organizacijski odbor: Darja Fišer, Jaka Čibej, Katja Zupan

Organizatorji: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Slovensko
društvo za jezikovne tehnologije, Slovenska raziskovalna
infrastruktura za jezikovne vire in tehnologije CLARIN.SI

Lep pozdrav,
Darja Fišer

===