[SlovLit] Prosti dostop na univerzi -- Re: Smrdi po klientelizmu -- Manipulativne besede

Sre Avg 26 08:51:21 CEST 2015

Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
From: Kotar, Mojca [mailto:Mojca.Kotar na uni-lj.si]
From: Intihar, Tatjana [mailto:tatjana.intihar na ctk.uni-lj.si]
Sent: Tuesday, August 25, 2015 12:50 PM
Subject: FW: vabilo na strokovno srečanje Odprti dostop in
licenciranje v visokošolskih in specialnih knjižnicah 1. okobra 2015

Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani v sodelovanju z
Narodno univerzitetno knjižnico ter Univerzitetno knjižnico Maribor ob
15. obletnici delovanja konzorcijev CTK vabi na strokovno srečanje
Odprti dostop in licenciranje v visokošolskih in specialnih
knjižnicah: Načela in vidiki dobrih praks. Srečanje bo 1. oktobra,
2015 ob 9.00 v dvorani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport
Republike Slovenije, Masarykova ulica 16, Ljubljana. Kotizacije ni, je
pa zaradi omejenih prostorskih možnosto obvezna prijava
(http://www.ctk.uni-lj.si/oaal/prijave.html). Enodnevno strokovno
srečanje bo obravnavalo dve pomembni tematiki:
- različne politike odprtega dostopa,
- sodobna načela nabave in upravljanja elektronskih informacijskih virov. [...]

Več o prireditvi na spletni strani http://www.ctk.uni-lj.si/oaal/

===