[SlovLit] Jezikovni temelji mišljenja -- Re: Poslanica in odziv -- Literarna in likovna oblika

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Apr 22 11:49:22 CEST 2015

From: Cobec Aleksander <Aleksander.Cobec na rtvslo.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Wed, 22 Apr 2015 06:37:33 +0000
Subject: Jezikovni temelji mišljenja

Koliko so jezikovne zmožnosti temeljne za človekovo mišljenje? Ali se
z izgubo besednega zaklada pojavi tudi okrnjeno mišljenje? Kako na
dojemanje sveta vplivajo razlike med posameznimi jeziki? Gosta oddaje
sta bila psiholog dr. Simon Brezovar in kognitivni znanstvenik dr.
Urban Kordeš. Povezavi do oddaje:
http://4d.rtvslo.si/arhiv/jezikovni-pogovori/174331676 ali
http://ars.rtvslo.si/jezikovni-pogovori/

===