[SlovLit] Slovenščina ima dolg jezik 3 -- 65752 -- Literarna Anglija

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Apr 13 12:49:25 CEST 2015

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 12. april 2015 22.28
Zadeva: Zaključna prireditev tekmovanja Slovenščina ima dolg jezik 3

Prisrčno vas vabimo v petek, 17. aprila, ob 12. uri v ljubljanski
Kinodvor na zaključno prireditev tekmovanja iz znanja slovenščine
Slovenščina ima dolg jezik, Književnost na filmu 3. Najboljšim
tekmovalcem - osnovnošolcem in srednješolcem, ki so s svojimi mentorji
posneli najkakovostnejše kratke filme po literarnih predlogah,
obravnavanih po učnih načrtih za slovenščino, bomo podelili priznanja
in si ogledali filme. Tekmovanje organizira Slavistično društvo
Slovenije, sekcija Znanost mladini. Več na
https://sites.google.com/site/slavisticnodrustvo/znam Za brezplačno
vstopnico nam pišite na znam.sds na gmail.com . Število sedežev je
omejeno.

Z lepimi pozdravi,
dr. Mojca Nidorfer Šiškovič
vodja Sekcije Znanost mladini in tekmovanja

===

http://slov.si/mh/galerije/galeri244/index.html -- SL 65752. -- mh

===

http://www.18thc-cities.paris-sorbonne.fr/Literature-in-Edinburgh --
kako je predstavljena literatura v Londonu 18. stoletja; in v drugih
angleških mestih.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit