[SlovLit] Kako je zvonilo staremu Sitarju? -- DH-doktorat na Irskem -- Deset jezikov -- Ena velika družina

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Mar 4 09:04:18 CET 2015

From: Jerneja Umer Kljun <Jerneja.UmerKljun na zrs.upr.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Mon, 2 Mar 2015 22:24:47 +0100
Subject: Kako je zvonilo staremu Sitarju?

Konec marca bo Jernej iskal pravico v Leedsu. Angleški dramatik, Ray
Brown, je Cankarjevo povest priredil v radijsko igro "The Yerney
Project", ki bo prvič javno predstavljena 29. 3. 2014. Ker bo igro
spremljala tudi zvočna kulisa, avtorja zanima, koliko pogrebnih zvonov
in kako bi zvonilo na vaškem pogrebu v 19. stoletju?

Hvala za pomoč in lep pozdrav,
Jerneja Umer Kljun

===

http://www.apc.ucc.ie/en/dah/study/ -- štipendije za
digitalnohumanistični doktorat na Irskem.

===

http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=278120960&fmt=12&lani=si
-- V ponedeljek 2. marca 2015 je ob 18.00 v Knjižnici Rogaška Slatina
Jože Lipnik predstaviil knjigo Deset jezikov: Zbirka prispspevkov v
tujih jezikih, v kateri so ponatisnjene njegove tujejezične razprave.

===

Na Wikipedijo sem pravkar vnesel biografske detajle, ki jih je
sporočil založnik Jože Kotnik, urednik romaneskne epopeje Na mrtvi
straži "spregledanega bloškega pisatelja" Jožeta Čampe
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Jo%C5%BEe_%C4%8Campa): brat Čampove
žene je bil režiser Slavko Jan
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Slavko_Jan), poročen z igralko Vido
Juvan (https://sl.wikipedia.org/wiki/Vida_Juvan), sestra Čampove žene
pa je bila poročena z literarnim zgodovinarjem Alfonzom Gspanom
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Alfonz_Gspan_%28literarni_zgodovinar%29).
Založnika sem prosil, naj dovoli objavo družinske fotografije z
naštetimi osebnostmi. Je literarno- oz. kulturnozgodovinska
radovednost tega tipa legitimna ali smo do nje skeptični? -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit