[SlovLit] Jože Toporišič -- Iz Nottinghama

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Tor Dec 16 23:30:26 CET 2014

http://www.delo.si/kultura/knjiga/joze-toporisic-1926ndash-2014.html
-- Helena Dobrovoljc. Jože Toporišič (1926–2014): Nekrolog. Delo 13.
12. 2014.

http://www.delo.si/kultura/knjiga/slovenski-jezikoslovci-o-jozetu-toporisicu.html
-- Slovenski jezikoslovci o Jožetu Toporišiču . Delo 11. 12. 2014.

http://www.delo.si/kultura/knjiga/spomini-na-profesorja-toporisica.html
-- Tanja Jaklič. Spomin na profesorja Toporišiča. Delo 10. 12. 2014.

http://www.delo.si/kultura/knjiga/toporisic-najvplivnejsi-jezikoslovec-v-dezeli.html
-- Peter Kolšek. Toporišič, najvplivnejši jezikoslovec v deželi. Delo
10. 12. 2014.

===

From: "Maja Rančigaj" <maja.rancigaj na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 16 Dec 2014 21:00:49 +0000
Subject: Svetovni dnevi slovenskega jezika v Nottinghamu

Spoštovani, na Univerzi v Nottinghamu smo Svetovne dneve slovenskega
jezika obeležili v sredo, 3. decembra. Popoldne smo se najprej zbrali
na predstavitvi Žepne, na kateri sem predstavila projekt Svetovni
dnevi in knjižico Pocket Slovene, nato pa so sledili kratki jezikovni
tečaji, ki so jih vodili moji študenti, vsi začetniki v slovenščini.
Obiskovalcem smo dali nalogo, da najprej poiščejo partnerja, ga
pozdravijo v slovenščini, se mu predstavijo in ga povabijo na izlet v
Slovenijo. Par se je nato moral skupaj odločiti, kam bo šel na izlet,
kaj bo tam počel, jedel in pil ter pri tem seveda uporabiti dvojino. O
privlačnih lokacijah za izlet in tradicionalnih slovenskih jedeh so se
obiskovalci lahko pozanimali na "turističnih informacijah", ki sta jih
vodili slovenski študentki na izmenjavi Katarina Vrtovec in Danaja
Zorko. Domov so lahko odnesli tudi različne turistične prospekte o
Sloveniji, ki nam jih je podarila informacijska pisarna Slovenske
turistične organizacije v Londonu. Dogodek je bil dobro obiskan in
tako smo na koncu prisluhnili kar nekaj duhovitim dialogom. Predvsem
pa sem vesela sodelovanja študentov, ki so se odlično znašli v vlogi
poučevanja in v njej vidno uživali.

Pripravili smo še razstavo temeljnih del prof. Jožeta Toporišiča in
večer nadaljevali v knjižnici, kjer smo si ogledali dokumentarni film
Toporišič - Samotni hodec skozi neprijazni čas.

Postregli smo tudi z odličnim slovenskim vinom, ki nam ga je
priskrbelo Veleposlaništvo RS v Londonu.

Lep pozdrav,
Maja Rančigaj,
učiteljica slovenščine na Univerzi v Nottinghamu

Dodatne informacije o seznamu SlovLit