[SlovLit] Marja Boršnik -- Prevodni problemi -- Re: Alumni ljubljanske slovenistike

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Dec 10 08:52:46 CET 2014

Mestna knjižnica Kranj in Občina Kranj vabita na odprtje razstave o
delu prof. dr. Marje Boršnik, prve dame slovenske slavistike, ki bo v
ponedeljek, 15. decembra 2014, ob 18.00 v Mestni knjižnici Kranj.
Kulturni program: maestro Ljuben Dimkaroski -- Dimkar, vodja KMD
Pella, na neandertalski piščali.

===

Od: Lingvistični krožek <lingvisticni.krozek na gmail.com>
Datum: 09. december 2014 12.39
Zadeva: LK, 15. december

LINGVISTIČNI KROŽEK FILOZOFSKE FAKULTETE V LJUBLJANI vabi na 1053.
sestanek v ponedeljek, 15. decembra, ob 18.00 v predavalnici 325 v 3.
nadstropju Filozofske fakultete. Predaval bo dr. Štefan Vevar,
muzejski svetovalec, Slovenski gledališki inštitut. Tema predavanja:
Temeljni prevodni problem med formalno in substančno teorijo. Vabljeni
tudi študentje. -- Chikako Shigemori Bučar

===