[SlovLit] Razpis za slovenski jezik -- Ameriške štipendije -- 150 let Slovenske matice -- Re: Liber amicorum

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Okt 30 11:10:41 CET 2014

From: Irena.Grahek na gov.si
To: slovlit na ijs.si
Date: Thu, 30 Oct 2014 09:59:32 +0100
Subject: Javni razpis za uveljavljanje in razvoj slovenskega jezika

Spoštovani, obveščamo vas, da je na spletni strani Ministrstva za
kulturo objavljen Javni razpis za (so)financiranje projektov,
namenjenih predstavljanju, uveljavljanju in razvoju slovenskega jezika
v letu 2015: http://www.mk.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi/?tx_t3javnirazpis_pi1%5Bshow_single%5D=1689
Rok za oddajo vlog je 1. december 2014.

Služba za slovenski jezik

===

http://lists.digitalhumanities.org/pipermail/humanist/2014-October/012407.html
-- prvostopenjski ali drugostopenjski diplomanti primerjalne
književnosti ali germanistike z znanjem angleščine in nemščine in
voljo do programiranja in statistike se lahko prijavijo za 4--5-letno
štipendijo za doktorat na Washington University v St. Louisu.

===