[SlovLit] Prešeren skozi želodec -- Ti si

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Feb 8 08:15:50 CET 2014

http://www.siol.net/kultura/novice/2014/02/fige_in_nesrecna_ljubezen_kako_znamo_trziti_preserna.aspx
-- Ali znamo tržiti Prešerna (članek Mateje A. Hrastar na portalu
Planet Siol.net).

Prešeren je imel o trženju kulture zelo jasno kritično stališče:

Kranjc, ti le dobička išeš
bratov svojih ni ti mar,
kar ti bereš, kar ti pišeš,
more dati gótov d'nar!

Ampak kaj bi o tem ... Torej vesel kulturni praznik ob figovem kruhu
in prešernih kroglicah! -- miran

===

Od: Večerni pogovori <vecernipogovori na tisi.upr.si>
Datum: 07. februar 2014 11:55
Zadeva: TI SI, JAZ SEM, VI STE, MI SMO ...

Turizem Identiteta Slovenije Inštitut za jezikoslovne študije UP ZRS v
sodelovanju z Osrednjo knjižnico Srečka Vilharja Koper in Knjigarno
Libris Koper  vabi na  večerni pogovor TI SI z dr. Miranom Hladnikom,
dr. Ireno Novak Popov in Goranom Vojnovićem, ki bo v petek, 14.
februarja 2014, ob 18. uri v konferenčni dvorani Osrednje knjižnice
Srečka Vilharja Koper na Čevljarski 22 v Kopru.

Na valentinovo se bo z gosti na temo odnosa med regionalno, nacionalno
in priseljensko kulturo v zrcalu slovenske literature in literarne
zgodovine pogovarjala dr. Vesna Mikolič, nosilka projekta Slovenska
nacionalna identiteta v luči turističnega diskurza UP ZRS v
sodelovanju z UP FHŠ, UL FF in UM FF.

Cilj projekta je opisati ključne vrednote sodobne slovenske družbe in
elemente njene identitete ter oblikovati dolgoročne strateške razvojne
usmeritve slovenske države, povezane z njimi. Seznam nacionalnih
atributov, pridobljen iz analiz turističnega besedilnega korpusa TURK,
bo dopolnjen s pomočjo individualnih in skupinskih intervjujev ter
javnomnenjsko raziskavo. Z istim namenom se izvaja tudi cikel javnih
večernih pogovorov TI SI z vidnimi osebnostmi z različnih družbenih
področij oziroma predstavniki različnih družbenih skupin, ki s svojim
delovanjem kažejo ozaveščen odnos do slovenske identitete. Pogovori
želijo spodbuditi širšo javno razpravo, zato vabimo k aktivni udeležbi
v pogovoru tudi prisotno publiko. Do poletja se bomo šestnajst večerov
pogovarjali z več kot štiridesetimi zanimivimi sogovorniki, jeseni
bomo s pogovori nadaljevali, zato smo odprti za vaše predloge o
nadaljnjih gostih.  Ravno tako nam lahko sledite na spletni strani:
http://tisi.upr.si/ [...]

Vabljeni torej k pogovoru o nas samih in naši vlogi v skupnosti.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit