[SlovLit] Razpis za Buenos Aires in La Plato -- Norveške štipendije -- 100 let Novin za vogrske Slovence, Meritve v literarni teoriji

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Dec 20 18:14:05 CET 2013

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 20. december 2013 12:49
Zadeva: Razpis za Buenos Aires in La Plato

Drage kolegice in kolegi,  prepošiljam vam povezavo na danes
objavljeni razpis za lektorja slovenščine na univerzah v Buenos Airesu
in La Plati: http://www.ess.gov.si/iskalci_zaposlitve/prosta_delovna_mesta/posamezno?IDEPD=1945847

Z lepimi pozdravi,  Mojca Nidorfer Šiškovič

===