[SlovLit] Pedagoško usposabljanje -- A-lumni -- Waterloo -- Kip Lili Novy

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Okt 3 20:58:06 CEST 2013

Od: Boza Krakar <boza.krakar na guest.arnes.si>
Datum: 02. oktober 2013 11:01
Zadeva: seminar za mentorje

Na Filozofski fakulteti v Ljubljani bomo priredili seminar
Usposabljanje učiteljev mentorjev slovenistike in slovenistom
pripravnikom na pedagoški praksi.
Seminar je razpisan za 22. in 23. november. Sodelujemo J. Vogel, A.
Žbogar in Boža Krakar Vogel.
Katalog s podrobnostmi boste našli na spletni strani Centra za
pedagoško izobraževanje:
http://www.ff.uni-lj.si/1/Dejavnosti-FF/Center-za-pedagosko-izobrazevanje/Programi-profesionalnega-usposabljanja.aspx)
in v sistemu ministrstva - KATIS
(http://lim1.mss.edus.si/katis/default.aspx)